Een zekere bedrijfsblindheid is niemand vreemd.
Wie lang en intensief genoeg binnen een bedrijf of instelling rondloopt, wordt daar onherroepelijk een onderdeel van en raakt daarmee die frisse blik van de buitenstaander kwijt. Dan is het goed om een buitenstaander binnen te laten. Iemand die beroepsmatig die frisse blik meebrengt, maar die ook moeiteloos kan benchmarken met al die andere bedrijven en instanties waarbinnen hij actief is (geweest). Die blik van buiten brengt u verder.
Juist doordat Han Gootzen haast beurtelings en soms gelijktijdig actief is in profit en non-profit, signaleert hij bij beiden de trends en weet hij daartussen ook weer die bruggen te slaan. De wereld is niet verdeeld in profit en non-profit, tussen aanbieders en markten, tussen winst- en verliesmakers en tussen kansrijk en –arm. Er is één wereld en wie tussen al die partijen de bruggen weet te slaan, pakt de kansen op die deze (economische) wereld ons biedt. Han kan u daarbij werkelijk helpen.